Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace – Bc. Kristina Tarkina
Bc. Kristina Tarkina
Bachelor's thesis
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Email Marketing as an Efficient Tool of Marketing Communication
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá hodnocením emailového marketingu jako efektivního nástroje marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou stručně nastíněny vývojové fáze marketingu, jsou definovány různé marketingové koncepce a je zmíněn vývoj marketingu v ČR. Dále v teoretické části práce je definován pojem emailový marketing, jsou uvedeny jeho druhy a strategie. Teoretická část práce …viacAbstract:
This thesis is devoted to the evaluation of email marketing as an effective tool of marketing communications. In the theoretical part phases of marketing development are described, different marketing concepts are defined and the development of marketing in the Czech Republic is mentioned. In addition, in the theoretical part the term „email marketing” is defined and its types and strategies are listed …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iqgp7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2015
- Vedúci: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace internetových obchodů
Aneta Tetíková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Petr Jurkulák -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Denisa Doležalová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Email marketing technologického startupu
Kristýna Němcová