Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o. – Bc. Ludmila Klicmanová, DiS.
Bc. Ludmila Klicmanová, DiS.
Bachelor's thesis
Komunikace vybrané společnosti - Dospra, spol. s r. o.
Communication of the selected company - Dospra, spol. s r. o.
Abstract:
Cíl práce: Cílem práce je zanalyzování komunikace firmy a navrhnout zlepšení komunikace a řešení případných zjištěných problémů. Výzkumné metody: Byla zvolena kvantitativní výzkumná metoda pomocí strukturovaného dotazníku. Výsledky výzkumu: Jedním z výsledků je, že klienti si uvědomují a sledují neverbální komunikaci v jednání se společností. A potvrzení, že klienti společnosti jsou z větší části spokojeni …moreAbstract:
Main objectiv: The aim of the work is to analyse the company's communication and to propose improvements in communication and solutions to the problems identified. Research methods: The quantitative questionnaire method is chosen in the graduate thesis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w7yfo/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Klára Kyselová