Interní komunikace ve sledované organizaci – Bc. Markéta Veselá
Bc. Markéta Veselá
Diplomová práce
Interní komunikace ve sledované organizaci
Internal Communication in a Selected Organization
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Interní komunikace ve sledované organizaci“ se zabývá problematikou komunikace uvnitř zvolené společnosti. Práce se skládá ze dvou částí. Literární rešerše je teoretickou částí práce, která vymezuje obecně pojem komunikace, její historii, funkce, druhy, proces a bariéry. Dále se zaměřuje na komunikaci vnitropodnikovou, a to konkrétně na její cíle, funkce, druhy, prostředky …víceAbstract:
Master’s thesis is called "Internal Communication in Selected Organization" deals with the issue of communication inside the chosen company. Thesis consists of two parts. Literary research is the theoretical part of the work that defines in general the term of communication, its history, functions, types, process and barriers. It also focuses on internal communication, specifically on its objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Tereza Chaloupková -
Vnitropodniková komunikace ve vybrané podniku
Denisa Verbičová -
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Johana Kohoutová -
Proces vnitropodnikové komunikace ve společnosti Aquapark Olomouc, a. s.
Marie Dudová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk
Název
Vložil
Vloženo
Práva