Ing. Jana Zelená

Bakalářská práce

Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně

Analysis of recources, technologies and effectiveness of a chosen PR campaign
Anotace:
Ve své práci analyzuji PR kampaň Diabetické asociace ČR, realizovanou za účelem zvýšení povědomí o problematice diabetu mellitus. V první části se věnuji teorii tvorby PR kampaní, kterou jsem čerpala z odborné literatury a praktických zkušeností pracovníků PR agentur. V další části analyzuji konkrétní kampaň a zaměřuji se především na využití potenciálu zvolených technik a nástrojů z hlediska efektivnosti …více
Abstract:
In my thesis I analyze the PR campaign of Diabetic Association CR, realized in order to raise awareness of diabetes mellitus. The first part focuses on the theory development of PR campaign which I gathered from the literature and practical experience of the PR agencies. The next section analyzes the specific campaign and focuses on the potential of selected techniques and tools in terms of efficiency …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní