Ing. Jana Zelená

Bachelor's thesis

Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně

Analysis of recources, technologies and effectiveness of a chosen PR campaign
Abstract:
Ve své práci analyzuji PR kampaň Diabetické asociace ČR, realizovanou za účelem zvýšení povědomí o problematice diabetu mellitus. V první části se věnuji teorii tvorby PR kampaní, kterou jsem čerpala z odborné literatury a praktických zkušeností pracovníků PR agentur. V další části analyzuji konkrétní kampaň a zaměřuji se především na využití potenciálu zvolených technik a nástrojů z hlediska efektivnosti …more
Abstract:
In my thesis I analyze the PR campaign of Diabetic Association CR, realized in order to raise awareness of diabetes mellitus. The first part focuses on the theory development of PR campaign which I gathered from the literature and practical experience of the PR agencies. The next section analyzes the specific campaign and focuses on the potential of selected techniques and tools in terms of efficiency …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní