Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně – Ing. Jana Zelená
Ing. Jana Zelená
Bachelor's thesis
Analýza prostředků, technik a efektivnosti vybrané PR kampaně
Analysis of recources, technologies and effectiveness of a chosen PR campaign
Anotácia:
Ve své práci analyzuji PR kampaň Diabetické asociace ČR, realizovanou za účelem zvýšení povědomí o problematice diabetu mellitus. V první části se věnuji teorii tvorby PR kampaní, kterou jsem čerpala z odborné literatury a praktických zkušeností pracovníků PR agentur. V další části analyzuji konkrétní kampaň a zaměřuji se především na využití potenciálu zvolených technik a nástrojů z hlediska efektivnosti …viacAbstract:
In my thesis I analyze the PR campaign of Diabetic Association CR, realized in order to raise awareness of diabetes mellitus. The first part focuses on the theory development of PR campaign which I gathered from the literature and practical experience of the PR agencies. The next section analyzes the specific campaign and focuses on the potential of selected techniques and tools in terms of efficiency …viacKľúčové slová
Public relations analýza nástroje PR cílová skupina efektivnost kampaň marketing komunikace reputace impression management komunikační strategie výzkum techniky PR.Public relations analysis PR tools target efficiency campaign communication reputation communication strategies research and technology PR.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lzl9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Klasická taneční technika a metoda Pilates pohledem veřejných kurzů, managementu a PR
Helena Trčková -
Automation and Digitalization in Financial Accounting and Auditing - Status Quo and Future Prospects for Auditors and Companies in Germany
Thao Hien Nguyen -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Postavení reklamy a PR při budování nové značky BALLA na českém trhu
Eva Kadlecová -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová