Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky – Anastasia Pseirakis
Anastasia Pseirakis
Bakalářská práce
Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky
Analysis of the Perception of Brand Advertisements in the Cosmetics Market by Generation Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza vnímání reklam generací Z na kosmetickém trhu. Teoretická část obsahuje východiska marketingové komunikace a charakteristiku kosmetického trhu, které jsou nezbytné pro následnou analýzu. Dotazování bylo provedeno metodou CAWI, kde zjištěné výsledky jsou zpracovány do grafů a tabulek. Z výsledků vyplývá negativní dopad kosmetického odvětví na psychiku spotřebitelů. …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the perception of advertisements by generation Z on the cosmetics market. The theoretical part contains the starting points of marketing communication and the characteristics of the cosmetic market, which are necessary for following analysis. The questioning was carried out using the CAWI method, where the obtained results are processed into graphs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Petr Lůžek
- Oponent: Ondřej Riffler
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitelů z generace Z v oblasti bydlení ve vybrané městské části
Marcel Flügel -
Analýza nákupního rozhodování generace Z v segmentu interiérového nábytku a analýza vnímání značky TON generací Z
Adéla Pospíšilová -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Podnikatelská etika a generace Z
Ladislav Valica -
Generace Z: Vnímání životních hodnot souvisejících s partnerskými vztahy během generací
Kamila TOZZI DI ANGELO -
Vnímání situačních faktorů v internetových obchodech spotřebiteli generace Z
Michal Pšurný -
Vnímání retro značek u generace Z
Martin Dvořák -
Vnímání železniční dopravy při cestování Generace Z v České republice
Jiří Kaplan