Anastasia Pseirakis

Bakalářská práce

Analýza vnímání reklam generací Z na trhu kosmetiky

Analysis of the Perception of Brand Advertisements in the Cosmetics Market by Generation Z
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza vnímání reklam generací Z na kosmetickém trhu. Teoretická část obsahuje východiska marketingové komunikace a charakteristiku kosmetického trhu, které jsou nezbytné pro následnou analýzu. Dotazování bylo provedeno metodou CAWI, kde zjištěné výsledky jsou zpracovány do grafů a tabulek. Z výsledků vyplývá negativní dopad kosmetického odvětví na psychiku spotřebitelů. …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to analyze the perception of advertisements by generation Z on the cosmetics market. The theoretical part contains the starting points of marketing communication and the characteristics of the cosmetic market, which are necessary for following analysis. The questioning was carried out using the CAWI method, where the obtained results are processed into graphs and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Petr Lůžek
  • Oponent: Ondřej Riffler

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava