Podnikatelský plán - zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech – Martina Skořepová
Martina Skořepová
Master's thesis
Podnikatelský plán - zvýšení obsazenosti rekreačního objektu v Bílých Poličanech
Entrepreneurial plan – increase of occupancy rate of a recreational object in Bílé Poličany
Abstract:
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu se záměrem zvýšit obsazenost rekreačního objektu v Bílých Poličanech. V teoretické části se zabývám nejprve sestavením podnikatelského plánu (významem, zásadami zpracování, strukturou), poté popisuji stručný přehled organizací zabývající se cestovním ruchem a velkou část věnuji internetovému marketingu. V praktické části jsou teoretické …moreAbstract:
The purpose of this dissertation is to draw an entrepreneurial plan with the intent to increase the occupancy rate of a recreational object in Bílé Poličany. In the theoretical part, first I deal with drawing an entrepreneurial plan (importance, principles of preparation, structure), then I present a brief overview of organisations dealing with tourism. A big part also pays attention to internet marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 9. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22308
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2010
- Supervisor: Ivana Svobodová
- Reader: Stanislav David
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v cestovním ruchu - případová studie vodácké půjčovny Hastrman
Ivana Kronďáková -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing a využití základních principů SEO za účelem zvýšení návštěvnosti webových stránek
Jan Borůvka -
Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu
Simona Naglová -
Starting a tourism accommodation business
Alexandra Zrubecká -
Inovativní business model
Kristýna Žikešová -
Business plán (hotelového řetězce, cestovní kanceláře) při vstupu na nový trh
Yana Vahidova