Návrh marketingové komunikace na internetu pro konkrétní organizaci – Denisa KORELOVÁ
Denisa KORELOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace na internetu pro konkrétní organizaci
Proposal of marketing communication on the Internet for a specific organization
Anotace:
Předložená bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení důležitosti využívání marketingové komunikace v podniku. Práce obsahuje základní teoretické marketingové pojmy opírající se o toto téma. Zdrojem pro psaní práce byla literatura, internetové zdroje i poznatky nabyté studiem. Poté jsou teoretické znalosti uplatněny v konkrétním případě. Zde jsou identifikovány dosavadní marketingové aktivity společnosti …víceAbstract:
This bachelor´s work is focused on the evaluation of the importance of using marketing communications in the company. The work includes basic theoretical marketing concepts based on this theme. The source for writing this work was literature, internet resources and knowledge acquired by study. Then the theoretical knowledge was applied in a concrete case. Here are identified existing marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KORELOVÁ, Denisa. Návrh marketingové komunikace na internetu pro konkrétní organizaci. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Internetová prezentace základní školy
Nikola LIPKOVÁ -
Prezentace vzdělávacích institucí v sociálních médiích
Daniel Krásný -
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Iulia Ivancevscaia -
Webové stránky knihoven jako prostředek komunikace
Terezie Nováková -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Webové stránky jako prostředek komunikace s rodiči
Eva UHLÍŘOVÁ -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová