Ing. Martina Dvořáčková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování
Consumer behavior
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zhodnocení spotřebitelského chování v oblasti online srovnávačů finančních produktů a formulace doporučení pro podnikatelské subjekty působící na zkoumaném trhu. K naplnění cíle byl využit model Theory of Planned Behaviour, rozšířený o vliv bezpečnosti, přesvědčení o vlastní způsobilosti a minulého chování a zvyků na úmysl spotřebitelů. První část práce poskytuje úvod …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate behaviour of consumers who are using financial product comparison sites and to formulate recommendation for businesses present at the observed market. Extended model of Theory of Planned Behaviour is used. First part of the thesis provides introduction to the consumer behaviour. The second part presents the research on a sample of 104 respondents. Based on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y7yce/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Potential of horizontal integration of the cashew value chain in the coastal region of Kenya
Winifred Okpo -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová