Bc. Pavlína Bejčková

Diplomová práce

Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů

Online sales support by chatbots
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice chatbot technologie a její adopce v podniku. Cílem je vyhodnotit vliv nasazení chatbotů pro podporu prodeje a zákaznické služby. Především zjistit, jaký dopad může mít na spotřebitele a jeho nákupní rozhodování při online nákupech. Výsledky jsou založené na sekundárních a primárních datech. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových …více
Abstract:
The thesis is focused on the issue of chatbot technology and its adaptation in the company. The aim is to evaluate the impact of deployment of chatbots for sales support and customers services. Above all, to find out what impact it can have on customers and their shopping decision during shopping online. The results are based on secondary and primary data. The primary research was accomplished through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu