Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů – Bc. Pavlína Bejčková
Bc. Pavlína Bejčková
Master's thesis
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů
Online sales support by chatbots
Abstract:
Diplomová práce se věnuje problematice chatbot technologie a její adopce v podniku. Cílem je vyhodnotit vliv nasazení chatbotů pro podporu prodeje a zákaznické služby. Především zjistit, jaký dopad může mít na spotřebitele a jeho nákupní rozhodování při online nákupech. Výsledky jsou založené na sekundárních a primárních datech. Primární výzkum byl proveden prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových …moreAbstract:
The thesis is focused on the issue of chatbot technology and its adaptation in the company. The aim is to evaluate the impact of deployment of chatbots for sales support and customers services. Above all, to find out what impact it can have on customers and their shopping decision during shopping online. The results are based on secondary and primary data. The primary research was accomplished through …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Theses on a related topic
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Customer Experience
Matej Sršeň -
Marketingové aktivity retailerů a jejich vliv na nákupní chování zákazníka
Soňa Krejcárková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Vliv přístupu obchodních řetězců ke společenské odpovědnosti firem na nákupní chování zákazníků
Lukáš Kondler -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová