Analýza komunikačního mixu vybraného podniku – Bc. Pavlína Špoutilová
Bc. Pavlína Špoutilová
Bachelor's thesis
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Abstract:
Práce je dělena do dvou částí. První pojednává o teoretických poznatcích, které jsou v aplikační převedeny na Sport hotel Pekárna Sušice. Teorie je o vývoji marketingu, marketingovém mixu a komunikaci. Základem komunikačního procesu je komunikační schéma. Pro tvorbu komunikace je nutné znát i její druhy – osobní a neosobní. Součástí komunikačního mixu je reklama, která může mít různé podoby a je řízena …moreAbstract:
This thesis is divided into two parts. The first deals with the theoretical knowledge that is transferred into application part - Sport hotel Pekarna Susice. The theory is about marketing evolution, marketing mix and communication. The basis of the communication process is a communication scheme. For the creation of communication is necessary to know its types – personal and impersonal communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tincj/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: PhDr. Helena Kolářová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Contract Management in the Public Sector: Analysis and Evaluation of Current Situation
Beñat Alzuri -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Daniel Palaščák -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká