Bc. Pavlína Špoutilová

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu vybraného podniku

Anotace:
Práce je dělena do dvou částí. První pojednává o teoretických poznatcích, které jsou v aplikační převedeny na Sport hotel Pekárna Sušice. Teorie je o vývoji marketingu, marketingovém mixu a komunikaci. Základem komunikačního procesu je komunikační schéma. Pro tvorbu komunikace je nutné znát i její druhy – osobní a neosobní. Součástí komunikačního mixu je reklama, která může mít různé podoby a je řízena …více
Abstract:
This thesis is divided into two parts. The first deals with the theoretical knowledge that is transferred into application part - Sport hotel Pekarna Susice. The theory is about marketing evolution, marketing mix and communication. The basis of the communication process is a communication scheme. For the creation of communication is necessary to know its types – personal and impersonal communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Helena Kolářová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích