Analýza komunikačního mixu vybraného podniku – Bc. Pavlína Špoutilová
Bc. Pavlína Špoutilová
Bakalářská práce
Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
Anotace:
Práce je dělena do dvou částí. První pojednává o teoretických poznatcích, které jsou v aplikační převedeny na Sport hotel Pekárna Sušice. Teorie je o vývoji marketingu, marketingovém mixu a komunikaci. Základem komunikačního procesu je komunikační schéma. Pro tvorbu komunikace je nutné znát i její druhy – osobní a neosobní. Součástí komunikačního mixu je reklama, která může mít různé podoby a je řízena …víceAbstract:
This thesis is divided into two parts. The first deals with the theoretical knowledge that is transferred into application part - Sport hotel Pekarna Susice. The theory is about marketing evolution, marketing mix and communication. The basis of the communication process is a communication scheme. For the creation of communication is necessary to know its types – personal and impersonal communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tincj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Helena Kolářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Contract Management in the Public Sector: Analysis and Evaluation of Current Situation
Beñat Alzuri -
Komunikace a public relations firmy Lasselsberger a.s.
Pavla Nováková -
Analýza public relations města Chrudimi v oblasti volnočasových tělocvičných aktivit
Daniel Palaščák -
Podíl marketingových komunikací na public relations parlamentní opoziční strany před volbami v roce 2006
Zdeňka HIMMELOVÁ -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová