Expanze českých firem do Latinské Ameriky. Případová studie: podnik Centroprojekt – Bc. Marek Matějka
Bc. Marek Matějka
Bachelor's thesis
Expanze českých firem do Latinské Ameriky. Případová studie: podnik Centroprojekt
Czech enterprises expansion into Latin America. Case study: Centroprojekt company
Abstract:
První část mé bakalářské práce je teoretická. Je zde popsán latinskoamerický region a jeho dílčí charakteristiky. Následující kapitoly se soustředí na Brazílii. Vyhodnocená makroekonomická data z let 2006 až 2009 poukazují na výkonnost jak brazilské ekonomiky, tak celého regionu. Cílem teoretické části je shrnutí budoucího potenciálu sledovaného brazilského trhu za použití SWOT analýzy. Ve druhé části …moreAbstract:
The first part of my paper is theoretical only. It contains Latin America region description along with its partial characteristics. The following chapters are focused on Brazil. The evaluated macroeconomic data from 2006 to 2009 refer both to the Brazilian and Latin American economy performance. The aim of this part is to summarize the Brazilian market future potential using a SWOT analysis. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mbkue/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: Ing. Petr Holas
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MATĚJKA, Marek. \textit{Expanze českých firem do Latinské Ameriky. Případová studie: podnik Centroprojekt}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/3ukrr9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Dopady světové finanční krize na mezinárodní obchod s parfémy a produkty na rty vybraných evropských zemí
Tereza Arltová -
Obchod a efektivní řízení obchodní činnosti ve firmě xy (možno i řízení zahraničního obchodu firmy )
Martin Štancl -
Finanční krize v USA v letech 2007-2009: dopady na zahraniční obchod s Čínou
Jakub Prášek -
Zahraniční obchod a obchodní vztahy mezi EU a USA
Tamara Kayedová -
Dopad sankcí na vzájemný obchod Ruska a zemí EU
Daria Kazarina -
Současná finanční krize a její dopad na mezinárodní obchod
Martin Peterka -
Dopad pandémie na medzinárodný obchod Českej republiky s Nemeckom: Prípadová štúdia ŠKODA AUTO a.s.
Klaudia Havranová -
Medzinárodný obchod so zbraňami v kontexte globálnej finančnej krízy
Alica Rothová