Začínající učitel na primární škole – Lucie BUŠKOVÁ
Lucie BUŠKOVÁ
Diplomová práce
Začínající učitel na primární škole
Starting Teacher at Primary School
Anotace:
Diplomová práce se věnuje začínajícím učitelům. Cílem předkládané diplomové práce je vymezit v teoretické rovině témata, která se danou problematikou zabývají. Specifikuje problémy, které mohou v jejich profesi nastat. Zmiňuje se také o tom, jak by se měl začínající učitel na vyučovací hodiny připravovat, a kdo jim jejich nástup může ulehčit. Empirická část si klade za cíl zjistit, zda studium na pedagogické …víceAbstract:
The thesis deals with the beginning teachers. The aim of the diploma thesis is to define, theoretically, the topics which deal with the issue. It specifies problems which may arise in their profession. The diploma thesis also mentions how the beginning teachers should prepare for the lessons, and who can make their start easier. The empirical part aims to find out whether the study at the Faculty of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUŠKOVÁ, Lucie. Začínající učitel na primární škole. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Problémy začínajících učitelů a jejich řešení
Hintenausová Hintenausová -
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Eva Kubánková -
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů
Marcela Krůzová -
Sebehodnocení v primárním vzdělávání z pohledu učitelů
Veronika Tluková -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ -
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
Zuzana BÍCOVÁ -
Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci
Marcela Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva