Lucie BUŠKOVÁ
Master's thesis
Začínající učitel na primární škole
Starting Teacher at Primary School
Abstract:
Diplomová práce se věnuje začínajícím učitelům. Cílem předkládané diplomové práce je vymezit v teoretické rovině témata, která se danou problematikou zabývají. Specifikuje problémy, které mohou v jejich profesi nastat. Zmiňuje se také o tom, jak by se měl začínající učitel na vyučovací hodiny připravovat, a kdo jim jejich nástup může ulehčit. Empirická část si klade za cíl zjistit, zda studium na pedagogické …moreAbstract:
The thesis deals with the beginning teachers. The aim of the diploma thesis is to define, theoretically, the topics which deal with the issue. It specifies problems which may arise in their profession. The diploma thesis also mentions how the beginning teachers should prepare for the lessons, and who can make their start easier. The empirical part aims to find out whether the study at the Faculty of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUŠKOVÁ, Lucie. Začínající učitel na primární škole. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Theses on a related topic
-
Problémy začínajících učitelů a jejich řešení
Hintenausová Hintenausová -
Problémy začínajících učitelů 1. stupně ZŠ
Eva Kubánková -
Klíčové problémy začínajících učitelů základních škol v ČR
Jana Adamcová -
Problémy začínajících učitelů
Marcela Krůzová -
Sebehodnocení v primárním vzdělávání z pohledu učitelů
Veronika Tluková -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ -
Význam typologie komunikačních typů podle Kopsových v povolání učitele mateřské školy.
Zuzana BÍCOVÁ -
Typologie budoucích učitelů v závislosti na jejich interakci a komunikaci
Marcela Miková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights