Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital – Tereza Vondráková
Tereza Vondráková
Master's thesis
Český trh digitálních agentur: Případová studie Nydrle Digital
Digital Advertising Agencies in the Czech Republic: Case Study of Nydrle Digital
Anotácia:
Autorka se bude v diplomové práci zabývat popisem trhu specializovaných reklamních agentur, jejichž hlavní činností je tvorba digitálních, online a mobilních kreativních řešení. Teoretická část práce bude věnována teoretickým východiskům pro tvorbu reklamní kampaně a roli reklamních agentur v celém procesu. Významnou část práce pak bude tvořit vývoj digitálního marketingu a jeho jednotlivých nástrojů …viacAbstract:
The master thesis focuses on description of the market of digital advertising agencies that create digital, online and mobile campaigns for their clients. The first part of the thesis addresses the advertising market and its role in the marketing mix. The author gives the summary of the evolution of digital marketing and its tools in the digital and creative procedure of preparing advertising concept …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41592
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedúci: Jan Hanzlík
- Oponent: Radek Tahal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41592
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
Maksym Bilousov -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Sociální reklama - kampaň
Zuzana HEGEDŰŠOVÁ -
Reklama a její vliv na adolescenty a jejich chování
Petra Doležalová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Rodičovská mediace online interakcí: Jak matky přistupují k online interakcím s neznámými lidmi u svých dospívajících dětí?
Anna Jančevová