Využití mediálního marketingu v hotelnictví – Bc. Radoslav Winkler
Bc. Radoslav Winkler
Bakalářská práce
Využití mediálního marketingu v hotelnictví
Using of media marketing in hotel industry
Anotace:
Práce se bude snažit definovat využití nových mediálních prostředků a moderního umění k propagaci a marketingovým účelům v oboru služeb, konkrétně v hotelnictví. Vymezením obecné roviny nejpoužívanějších prvků v médiích si práce určí směr. V dalších kapitolách podrobně vysvětlí jak a proč určité mediální prvky a styly umění k nim patří. Tyto poznatky podnik využije v rámci vlastní reklamy, prezentace …víceAbstract:
My Bachelor work will try to define how to use new media resources and modern art to propagation and marketing purposes in field of services, specifically in hotel operations. By demarcation of general plane about the most common media elements will this work determine its direction. In next chapters will bachelor work explain how and why some media elements and styles belongs there. These knowledge …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/odvr0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Yesset Alpysbayev -
Vliv celebrit na utváření reklamy konkrétního hotelu
Valeriya Igushkina -
Evil Media a umění nových médií
Petra Galušková