Bc. Radoslav Winkler

Bakalářská práce

Využití mediálního marketingu v hotelnictví

Using of media marketing in hotel industry
Anotace:
Práce se bude snažit definovat využití nových mediálních prostředků a moderního umění k propagaci a marketingovým účelům v oboru služeb, konkrétně v hotelnictví. Vymezením obecné roviny nejpoužívanějších prvků v médiích si práce určí směr. V dalších kapitolách podrobně vysvětlí jak a proč určité mediální prvky a styly umění k nim patří. Tyto poznatky podnik využije v rámci vlastní reklamy, prezentace …více
Abstract:
My Bachelor work will try to define how to use new media resources and modern art to propagation and marketing purposes in field of services, specifically in hotel operations. By demarcation of general plane about the most common media elements will this work determine its direction. In next chapters will bachelor work explain how and why some media elements and styles belongs there. These knowledge …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Jayasundera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta