Bc. Oldřich DOSTÁL

Bakalářská práce

Internet jako prostředek marketingových komunikací

Internet as instrument of marketing comunications
Anotace:
Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamu
Abstract:
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2619

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOSTÁL, Oldřich. Internet jako prostředek marketingových komunikací. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace