Internet jako prostředek marketingových komunikací – Bc. Oldřich DOSTÁL
Bc. Oldřich DOSTÁL
Bakalářská práce
Internet jako prostředek marketingových komunikací
Internet as instrument of marketing comunications
Anotace:
Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamuAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Zveřejnit od: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2619
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁL, Oldřich. Internet jako prostředek marketingových komunikací. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín