Internet jako prostředek marketingových komunikací – Bc. Oldřich DOSTÁL
Bc. Oldřich DOSTÁL
Bachelor's thesis
Internet jako prostředek marketingových komunikací
Internet as instrument of marketing comunications
Abstract:
Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamuAbstract:
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier:
2619
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOSTÁL, Oldřich. Internet jako prostředek marketingových komunikací. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
Ekaterina Syreskina -
Internetová reklama a její rostoucí význam v moderním světě
Petr Mareš -
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Jana Žákovčíková -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Martin Ročárek -
Reklama na internetu jako nástroj marketingové komunikace
Lukáš Schmied -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín