Bc. Oldřich DOSTÁL

Bachelor's thesis

Internet jako prostředek marketingových komunikací

Internet as instrument of marketing comunications
Abstract:
Obsahem této práce je zhodnotit význam a využití Internetu v marketingových ko-munikacích a jeho pozici v marketingovém mixu. Definovat možnosti marketingového výzkumu na internetu, definovat a analyzovat e-komerci a internetovou reklamu
Abstract:
The subject of this thesis is to evaluate the significance and usage of the Internet in the marketing communication and its position in the marketing mix, to define the possibili-ties of the marketing investigation on the internet and to analyse the e-commerce and the internet advertising.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier: 2619

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2006
  • Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOSTÁL, Oldřich. Internet jako prostředek marketingových komunikací. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications