Barbora Tomanová
Bakalářská práce
Etika v reklamě
Ethics in advertisement
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem reklamního sdělení na dětské spotřebitele. Cílem je zjistit, zda děti vnímají reklamu jako nástroj, který je má přesvědčit o koupi zboží, jestli jí věnují pozornost a zda má vliv na jejich nákupní chování. V úvodní části práce je vysvětlena pomocí studia literatury a dalších informačních zdrojů základní problematika vztahující se k tématu. Jsou v ní objasněny pojmy …víceAbstract:
This bachelor work concerns with an influence of advertising statements to consumers of the children age. The aim is to find out if children perceive an advertisment as a tool that is supposed to persuade them to buy the goods, if they pay attention to it and if it influences their shopping behaviorThe issue of this topic is explained by literature study and other information sources at the beginning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využívání reklamy a propagace v barové praxi
Jana Radovnická -
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
Plakát v rámci filmové propagace
Natálie Divincová -
Propagace nových výrobků u vybraného podniku a jejich zavádění na trh
Roman Chroustovský -
Reklama a propagace
Marcela Tschischková -
Propagace jako nástroj pro zvýšení prodeje v Hotelu Alchymy Riverside
Klára Vilímková -
Propagace internetového obchodu konkrétního podniku
Zbyněk Konvičný -
Propagace ve firmě
Zuzana Stuchlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva