Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Alena Jindráková
Bc. Alena Jindráková
Master's thesis
Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu
The strengths and weaknesses of the business activities of the entity
Abstract:
Diplomová práce se zabývá silnými a slabými stránkami činnosti podnikatelského subjektu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky v oblasti marketingové situační analýzy, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýzy. V praktické části jsou analyzovány silné a slabé stránky konkrétní výrobní firmy a vytvořena SWOT analýza.Abstract:
This diploma thesis deals with the strenghts and weaknesses of the activities of the business entity. The diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with theoretical knowledges in the field of marketing situational analysis, analysis of internal and external environment and SWOT analysis. The practical part analyzes the strengths and weaknesses of particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/dehsj/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith