Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu – Bc. Alena Jindráková
Bc. Alena Jindráková
Diplomová práce
Silné a slabé stránky činnosti podnikatelského subjektu
The strengths and weaknesses of the business activities of the entity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá silnými a slabými stránkami činnosti podnikatelského subjektu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými poznatky v oblasti marketingové situační analýzy, analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT analýzy. V praktické části jsou analyzovány silné a slabé stránky konkrétní výrobní firmy a vytvořena SWOT analýza.Abstract:
This diploma thesis deals with the strenghts and weaknesses of the activities of the business entity. The diploma thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with theoretical knowledges in the field of marketing situational analysis, analysis of internal and external environment and SWOT analysis. The practical part analyzes the strengths and weaknesses of particular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/dehsj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
A business plan of an online dog accessories store in Czech Republic
Anna Ermolaeva -
Business environment for SMEs: Competitive comparison of France, Germany, Italy and Spain
Anna Cherniavska -
Development of the business plan for a new enterprise in small business
Elmira Ikhsanova -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Malika Matyeva -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Analýza dopadu vnitřního a vnějšího prostředí firmy na strategii a plánování podniku
Kristián Smith