Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu – Jiří Papoušek
Jiří Papoušek
Master's thesis
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Image Analysis of a Product Jack Daniel's Tennessee Fire in the Czech Market
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nový alkoholický produkt v České republice - Jack Daniel's Tennessee Fire. Je zkoumána jeho popularita mezi spotřebiteli, jeho vztah k ostatním produktům v repertoáru značky a ke konkurenčním výrobkům ostatních značek. Pro přesnější interpretaci výsledků je provedeno dotazníkové šetření. Cílem značky je analyzovat image tohoto produktu na českém trhu a navrhnout …moreAbstract:
This Diploma Thesis focuses on a new alcoholic product in the Czech Republic - Jack Daniel's Tennessee Fire. It examines its popularity amongst consumers, its relation to other products in the range of the brand and to the main competitors of the other brands. For better interpretation of the results there is a questionnaire research. The aim of this work is the image analysis of this product in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2017
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Pavel Vácha
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich