Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu – Jiří Papoušek
Jiří Papoušek
Master's thesis
Analýza image produktu Jack Daniel´s Tennessee Fire na českém trhu
Image Analysis of a Product Jack Daniel's Tennessee Fire in the Czech Market
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na nový alkoholický produkt v České republice - Jack Daniel's Tennessee Fire. Je zkoumána jeho popularita mezi spotřebiteli, jeho vztah k ostatním produktům v repertoáru značky a ke konkurenčním výrobkům ostatních značek. Pro přesnější interpretaci výsledků je provedeno dotazníkové šetření. Cílem značky je analyzovat image tohoto produktu na českém trhu a navrhnout …viacAbstract:
This Diploma Thesis focuses on a new alcoholic product in the Czech Republic - Jack Daniel's Tennessee Fire. It examines its popularity amongst consumers, its relation to other products in the range of the brand and to the main competitors of the other brands. For better interpretation of the results there is a questionnaire research. The aim of this work is the image analysis of this product in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Pavel Vácha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52860
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Brand audit vybrané značky
Karin Lörincová -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich