Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce – Bc. Iva DUFKOVÁ
Bc. Iva DUFKOVÁ
Bachelor's thesis
Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce
Orientation of a company in the market - selling or marketing conception
Abstract:
Téma mé bakalářské práce je Orientace firmy na trhu - prodejní nebo marketingová koncepce. Tuto analýzu jsem se pokusila provést ve společnosti Sony Centrum Ellex GK s.r.o.. Záměrem mé analýzy byla identifikace současné koncepce společnosti. Analýza koncepce je založena na konverzaci s vedoucím pracovníkem, zaměstnanci a na podrobné průzkumu informací o sortimentu, ceně, distribuci a propagaci. Výsledek …moreAbstract:
The theme of my bachelor{\crq}s thesis is Orientation of a company in the market {--} selling or marketing conception. I attempted to implement this analysis in Sony Centrum Ellex GK s.r.o.(Ltd.). The purpose of my thesis is to identify gradually the business conception of this company. The analysis of this conception is based on conversations with managers and employees, and on assessment of particular …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2008
Accessible from:: 19. 9. 2008
Identifier:
9130
Thesis defence
- Date of defence: 14. 10. 2008
- Supervisor: Ing. Marie Bunešová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUFKOVÁ, Iva. \textit{Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/3vgujq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUFKOVÁ, Iva. Orientace firmy na trhu - marketingová nebo prodejní koncepce. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Marketingová koncepce firmy v prostředí českého zdravotnictví
Radek Jírů -
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights