Návrh virtuálního průvodce, avatara, pro seznámení s diabetes mellitus – Hana PIKULÍKOVÁ
Hana PIKULÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh virtuálního průvodce, avatara, pro seznámení s diabetes mellitus
Design of a virtual guide, avatar, for patients with diabetes mellitus
Anotace:
Tématem bakalářské práce je návrh virtuálního průvodce, avatara, pro seznámení s diabetes mellitus. Práce se zabývá problematikou léčby diabetes mellitus a metodami propagace problematiky daného onemocnění. Seznamuje s metodami a nástroji užívanými pro implementaci aplikací v prostředí virtuální reality. Praktická část vyhodnocuje metodou kvantitativního výzkumu informovanost respondentů o onemocnění …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the design of a virtual guide, avatar, to get acquainted with diabetes mellitus. The work deals with the treatment of diabetes mellitus and methods of promoting the disease. It introduces the methods and tools used to implement applications in a virtual reality environment. The practical part evaluates the method of quantitative research of respondents' awareness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Houdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIKULÍKOVÁ, Hana. Návrh virtuálního průvodce, avatara, pro seznámení s diabetes mellitus. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Aplikované vědy a informatika / Kybernetika a řídicí technika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj 3D herní aplikace v Unity s zaměřením na externí balistiku projektilu
Matěj Klouda -
Implementace hry jako mobilní aplikace s využitím engine UNITY
Jakub Macek -
Aplikace virtuální reality v Unity Engine
Tomáš Olejník -
Vývoj mobilní aplikace s využitím UNITY
Miloš Veselý -
Vývoj 3D aplikace s využitím Unity
Jan Roček -
Vývoj mobilní herní aplikace v prostředí Unity
Petr GRIMM -
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
Jiří NOVÁK -
Aplikace vybraných metod finanční analýzy na příkladu společnosti UNITA, spol. s r.o.
Aleš Koníček