Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu. – Anastasiia Sydorovska
Anastasiia Sydorovska
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Analysis of Customer Shopping Behavior when Shopping for Groceries on the Internet.
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Teoretická část má podobu literární rešerše, která čtenáři přináší základní vhled do problematiky. V teoretické části jsou popsány fundamentální pojmy marketingu, základní principy spotřebitelského chování a představena výzkumná metoda eye-trackingu. V rámci praktické části této práce bylo zanalyzováno …víceAbstract:
The bachelor thesis focused on analyzing the shopping behavior of customers shopping online. The theoretical part takes the form of a literature review, providing readers with a basic insight into the issue. Fundamental marketing concepts, basic principles of consumer behavior, and the research method of eye-tracking are described in the theoretical part. The aim of the practical part of this thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SYDOROVSKA, Anastasiia. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/3vohhd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal
Název
Vložil
Vloženo
Práva