Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu. – Anastasiia Sydorovska
Anastasiia Sydorovska
Bachelor's thesis
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Analysis of Customer Shopping Behavior when Shopping for Groceries on the Internet.
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování zákazníků nakupujících na internetu. Teoretická část má podobu literární rešerše, která čtenáři přináší základní vhled do problematiky. V teoretické části jsou popsány fundamentální pojmy marketingu, základní principy spotřebitelského chování a představena výzkumná metoda eye-trackingu. V rámci praktické části této práce bylo zanalyzováno …moreAbstract:
The bachelor thesis focused on analyzing the shopping behavior of customers shopping online. The theoretical part takes the form of a literature review, providing readers with a basic insight into the issue. Fundamental marketing concepts, basic principles of consumer behavior, and the research method of eye-tracking are described in the theoretical part. The aim of the practical part of this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Tereza Balcarová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SYDOROVSKA, Anastasiia. \textit{Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/3vohhd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Consumer behavior research using data from online games
Vojtěch Kotrba -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights