Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice – Bc. Martin Hnízdil
Bc. Martin Hnízdil
Master's thesis
Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice
Marketing strategy of the national cultural sight Huť Jakub Tasice
Abstract:
Teoretická část diplomové práce definuje pojem sklo a popisuje jeho historii, dále definuje pojem marketing, marketingová strategie a obchodní plán a také popisuje marketingové řízení, proces strategického plánování a charakterizuje jednotlivé marketingové analýzy prostředí památky a marketingový mix. Praktická část nabízí základní informace o obci Tasice a popisuje historii sklárny a také provádí …moreAbstract:
The theoretical part defines the term of the glass and describes its history, then it defines the term of the marketing, the marketing strategy and the business plan and also describes the marketing management, the process strategic planning and characterizes single marketing analyses of the environment of the sight and the marketing mix.The practical part offers basic information about the village …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNÍZDIL, Martin. \textit{Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Regional Development and International Studies. 2018. Available from: https://theses.cz/id/3voy3e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendel University in Brno
Faculty of Regional Development and International StudiesMaster programme / field:
Regional Development / Socioeconomic and environmental development of regions
Theses on a related topic
-
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček