Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice – Bc. Martin Hnízdil
Bc. Martin Hnízdil
Diplomová práce
Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice
Marketing strategy of the national cultural sight Huť Jakub Tasice
Anotace:
Teoretická část diplomové práce definuje pojem sklo a popisuje jeho historii, dále definuje pojem marketing, marketingová strategie a obchodní plán a také popisuje marketingové řízení, proces strategického plánování a charakterizuje jednotlivé marketingové analýzy prostředí památky a marketingový mix. Praktická část nabízí základní informace o obci Tasice a popisuje historii sklárny a také provádí …víceAbstract:
The theoretical part defines the term of the glass and describes its history, then it defines the term of the marketing, the marketing strategy and the business plan and also describes the marketing management, the process strategic planning and characterizes single marketing analyses of the environment of the sight and the marketing mix.The practical part offers basic information about the village …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Hvizdová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HNÍZDIL, Martin. \textit{Marketingová strategie národní kulturní památky Huť Jakub Tasice}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3voy3e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of banking companies of Belgium banking sector using the fundamental analysis approach
Sofya Chernysheva -
Acceleration of image processing algorithms for single particle analysis by electron microscopy
David Střelák -
Financial Analysis of Deutsche Lufthansa AG
Anna Vedernikova -
Modern approach to Survival Analysis
Lukáš Boček