Mgr. Veronika Schmidtová

Bakalářská práce

Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis

Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá diskursní analýzou reklam na nabídku jídel rychlého občerstvení (tzv. fast food), konkrétně na tři z nejznámějších celosvětově rozšířených a velmi kupovaných značek – KFC, McDonald’s a Burger King. Jde o velice rozsáhlý soubor témat, na která je potřeba se zaměřit, pokud chce být firma úspěšná a reklamou působit na zákazníky tak, aby si dané zboží kupovali. V teoretické …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on discourse analysis of fast food advertisement, viz. three most famous worldwide and much purchased brands – KFC, McDonald’s and Burger King. If a company intends to be successful and impress customers to purchase goods, the complex of themes, which should be focused on, is greatly extensive. In the theory part there are described linguistic areas of the analysis which …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
  • Vedoucí: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy