Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis – Mgr. Veronika Schmidtová
Mgr. Veronika Schmidtová
Bakalářská práce
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Fast Food Billboard Advertising: Discourse Analysis
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá diskursní analýzou reklam na nabídku jídel rychlého občerstvení (tzv. fast food), konkrétně na tři z nejznámějších celosvětově rozšířených a velmi kupovaných značek – KFC, McDonald’s a Burger King. Jde o velice rozsáhlý soubor témat, na která je potřeba se zaměřit, pokud chce být firma úspěšná a reklamou působit na zákazníky tak, aby si dané zboží kupovali. V teoretické …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on discourse analysis of fast food advertisement, viz. three most famous worldwide and much purchased brands – KFC, McDonald’s and Burger King. If a company intends to be successful and impress customers to purchase goods, the complex of themes, which should be focused on, is greatly extensive. In the theory part there are described linguistic areas of the analysis which …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ti9ha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Martin Adam, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Discourse Analysis of McDonald's Billboards: The Relation between Discourse and Power
Zuzana Sušňová -
Discourse Analysis of smartphone TV advertisements: From the introduction of an iPhone to the present day
Lukáš Opavský -
Preference Fast Food vs. Slow Food v gastronomii
Karolína Králová -
Analýza pracovných postupov spoločnosti McDonald's
Peter Trnka -
Globalizace a její vliv na síť rychlého občerstvení McDonald’s
Petr Slovák -
Management McDonald’s Vaňkovka
Tomáš Jirkův -
Aplikační portfolio restaurace McDonald’s
Matěj Zavadil -
Měření spokojenosti zákazníků se službami franšízové fast food společnosti
Anna Častoňová