Lenka Gőtzová
Bachelor's thesis
Znalost značky Yves Rocher
Awareness of the brand Yves Rocher
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá znalost značky Yves Rocher a její vnímání z pohledu zákazníka. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Yves Rocher na českém trhu, a také posoudit, jak ji a její produkty spotřebitelé vnímají. První část práce se zabývá teorií značky a problematikou marketingového výzkumu. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti Yves Rocher a analýze její konkurence, důležitou …viacAbstract:
This bachelor's thesis explores the awareness and perception of the brand Yves Rocher from the customer's perspective. The aim of this thesis is to evaluate awareness of the brand Yves Rocher on the Czech market and also to assess its perception of consumers. The first part of the thesis deals with the theory of brand and marketing research issue. The second, practical part includes the presentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42106
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42106
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Influence of the Czech presidency of the Council of the EU on public opinion on the EU among Czech citizens
Daniel HORÁK -
RELUCTANT CONSENTERS Exploring the effects of online citizen education on Croatian youths’ perception of the EU and EC’s legitimacy
Torvald Therkildsen -
The perception of the Rheme by Non-Native Speakers of English
Emma Tomoriová -
Influence of sales promotion on brand awareness and customer loyalty of AMUL limited
Anitta Mathew -
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
Alla Silanteva -
The influence of digital marketing on brand awareness for the market entrance of Nothing Tech in the US smartphone market
Daniel Eduardo Vizcaino Rodriguez -
Digital marketing and ways of increasing the brand awareness of a Russian textile company
Alina Ivanova -
Digital Marketing and Ways of Increasing Brand Awareness Online: Case Study of Pepsico
Alina Zharlyganova