International strategy of entering a new market – Artem Pronko
Artem Pronko
Bachelor's thesis
International strategy of entering a new market
Mezinárodní strategie vstupu na nový trh
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je posoudit možnost vstupu ukrajinské logistické společnosti "Nova Poshta" na český trh. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část se bude zabývat základy mezinárodní strategie a analýzami, které by měly společnosti aplikovat při posuzování prostředí, ve kterém chtějí působit, a svých vnitřních možností. Druhá část se zabývá aplikací nástrojů …viacAbstract:
The purpose of this bachelor`s thesis is to consider the feasibility of entering the Czech market by the Ukrainian logistics company "Nova Poshta". The work is divided into two parts - theoretical and practical. The first part will look at the basis of an international strategy and analyses that companies should apply to assess the environment in which they want to operate and their internal capabilities …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89809
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Aleš Kubíček
- Oponent: Karel Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89809
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Expansion of Kazakh Company to the Czech Market
Dinara Begalina -
Corruption in the Czech Republic. A situation analysis from the point of view of German companies in the Czech market
Anna-Lena Lochman -
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Mediha Dilara Aktaş -
Mezinárodní franchising - vstup německého podnikatelského subjektu na český trh
Zuzana Némethová -
Zavedení nové řady produktů mezinárodní firmy na český trh
Klára Kubíčková -
Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Dora Vargová -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Michal Procházka