Eva ŠESTÁKOVÁ
Diplomová práce
Lateralita u žáků primární školy
Laterality of primary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá lateralitou a její diagnostikou. V teoretické části je vymezena terminologie, rozdělení typů a stupňů laterality a zkoušky k určování laterality. Empirická část obsahuje výzkumné šetření zabývající se zkouškou laterality. Pomocí kvantitativního výzkumu zjišťuje aktuální počty levorukých a pravorukých dětí.Abstract:
The thesis deals with laterality and its diagnosis. The theoretical part defines the terminology, istribution types and degrees of laterality and tests to determine laterality. The empirical part contains research dealing with the examination of laterality. Using quantitative research determines the actual number of left-handed and right-handed children.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Zveřejnit od: 24. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Petrová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠESTÁKOVÁ, Eva. Lateralita u žáků primární školy. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Součinnost rodiny a školy při rozvoji žáka primární školy
Aneta MYSLIVCOVÁ -
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Dana Augustýnová -
Faktory ovlivňující čtenářství českých a amerických žáků 4. ročníku primární školy: mezinárodní studie
Pavla Sýkorová -
Problémový žák z pohledu učitele primární školy
Klára BALAJKOVÁ -
Žáci primární školy a jejich pojímání zdraví
Zuzana SMRČKOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Pojímání LGBT+ komunity u žáků primární školy
Alena KRÁTKÁ -
Zjišťování úrovně čtení s porozuměním u žáků na konci 4. třídy primární školy
Nikola ZIFČÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva