Marketingová strategie společnosti Broker Trust – Eliška Potůčková
Eliška Potůčková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Broker Trust
Marketing Strategy of the Broker Trust Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Broker Trust, a.s., která se zabývá poskytováním služeb v rámci finančního poradenství. Tato práce se rozděluje na dvě části – teoretická východiska a vlastní část práce. Teoretická část práce vysvětluje základní pojmy se zaměřením na marketing, tvorbu marketingové strategie, vnější a vnitřní prostředí, vše je podloženo odbornými zdroji …víceAbstract:
The thesis deals with the marketing strategy of Broker Trust, a.s. a company providing financial advisory services. This thesis is divided into two parts – theoretical background and the actual part of the thesis. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts focusing on marketing, marketing strategy development, external and internal environment, all supported by professional sources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Expansion of the Company into the Ukrainian Market
Jiří Ihnaťo -
Finanční analýza společnosti SMS finanční poradenství, a.s.
Marek Kawulok -
Analýza efektivity kurzu obchodních dovedností ve společnosti SMS finanční poradenství a.s.
Michaela KRAMOLIŠOVÁ -
Proces zavedení nové značky na trh - firma poskytující finanční poradenství
Jiří Sillik -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Linguistic and Sociocultural Aspects of Marketing Communication of the Siemens Company on Social Media Platforms in the German and Czech Markets
Anna Bachina -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Analyzing The Effectiveness of Internet Marketing in Growing Sales
YASH BHAGAT
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 3w5law 3w5law/2
2. 4. 2024