Ksenia Lugovskaya

Bakalářská práce

Návrh komunikační kampaně pro značku ručně dělaných šperků

Concept of a communication campaign for a brand of handmade jewelry
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná online reklamní kampaně, která má za cíl zvýšit tržby podniku. V teoretické části práce jsou podrobně vysvětleny a rozebrany pojmy jako brand a jeho positioning, reklamní kampaň, cílová skupiny, 2 druhy metod výzkumů – kvalitativní a kvantitativní, KPI metriky. Na základě těchto vysvětlených pojmů se dá lépe pochopit kontext problému a najít cestu k jeho řešení. Praktická …více
Abstract:
This bachelor's thesis is devoted to an online advertising campaign, which aims to increase the company's sales. The theoretical part of the thesis explains in detail and analyses terms such as brand and its positioning, advertising campaign, target groups, 2 types of research methods - qualitative and quantitative, KPI metrics. Based on these explained concepts, it is possible to better understand …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
  • Vedoucí: Zdeněk Vondra
  • Oponent: Anton Sverlov

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82077

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi