Konstrukce významů paralelních scén: Neoformalistická analýza snímku Výchozí bod (2014) – David LEKEŠ
David LEKEŠ
Bachelor's thesis
Konstrukce významů paralelních scén: Neoformalistická analýza snímku Výchozí bod (2014)
Neoformalist Film Analysis of Origins
Anotácia:
Cílem práce bylo provést neoformalistickou analýzu snímku Výchozí bod amerického režiséra Mika Cahilla a nelézt dominantu snímku, která by fungovala jako hlavní jednotící princip celého díla. Při psaní samotné analýzy jsem vycházel převážně z textu "Neoformalistická filmová analýza, jeden přístup mnoho metod," od Kristin Thompsonové. Snímek se tematicky zaměřuje na střet vědy a víry. Tuto problematiku …viacAbstract:
The aim of the work was to make a neoformalist analysis of the movie I, Origins from an american director Mike Cahill and to find the dominant that would function as the main unifying principle of the whole work. When writing the analysis, my primary source was Neo-formalist film analysis, one approach to many methods, by Kristin Thompson. The film focuses on the clash of science and religious beliefs …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Hain, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEKEŠ, David. Konstrukce významů paralelních scén: Neoformalistická analýza snímku Výchozí bod (2014). Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Journalism - Film Studies
Práce na příbuzné téma
-
Konstrukce významů paralelních scén: Neoformalistická analýza snímku Výchozí bod (2014)
David LEKEŠ -
Neoformalistická analýza narativní struktury filmu Velká nádhera (La grande bellezza, 2013)
Josef KRAUS -
Neoformalistická analýza násilných scén snímku Sedm
Aneta NĚMCOVÁ -
Poetický karneval: svoboda a hravost ve filmu Slavnost v botanické zahradě. Neoformalistická analýza
Kateřina Chromková -
Neoformalistická analýza: Super 8 - (Síťová) provázanost na bázi paralelismů a kontrastů
Marek Slovák -
Konstrukce významů paralelních scén: Neoformalistická analýza snímku Výchozí bod (2014)
David LEKEŠ -
BLOUMÁNÍ MĚSTSKOU KRAJINOU JAKO VÝCHOZÍ BOD TVORBY
Mariana Bouřilová -
Tarkovského Zrcadlo jako výchozí bod analýzy narace ve filmech Arnauda Desplechina
Martin Kuba