Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví – Sára Titěrová
Sára Titěrová
Bakalářská práce
Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví
Evaluation of Event Marketing in Pharmaceutical Industry
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení event marketingu farmaceutické společnosti Ferring Pharmaceuticals CZ s. r. o. V teoretické části jsou na základě sekundárních dat představena teoretická východiska event marketingu, jeho zasazení do marketingové komunikace a legislativní omezení marketingové komunikace, která jsou specifikem farmaceutického průmyslu. Praktická část začíná charakteristikou a představením …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the event marketing of the pharmaceutical company Ferring Pharmaceuticals CZ s. r. o. In the theoretical part, the theoretical background of event marketing, its embedding in marketing communication and the legislative limitations of marketing communication, which are specific to the pharmaceutical industry, are presented based on secondary data. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pitrová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Jana Balcarová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Název
Vložil
Vloženo
Práva