Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví – Sára Titěrová
Sára Titěrová
Bachelor's thesis
Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví
Evaluation of Event Marketing in Pharmaceutical Industry
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení event marketingu farmaceutické společnosti Ferring Pharmaceuticals CZ s. r. o. V teoretické části jsou na základě sekundárních dat představena teoretická východiska event marketingu, jeho zasazení do marketingové komunikace a legislativní omezení marketingové komunikace, která jsou specifikem farmaceutického průmyslu. Praktická část začíná charakteristikou a představením …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the event marketing of the pharmaceutical company Ferring Pharmaceuticals CZ s. r. o. In the theoretical part, the theoretical background of event marketing, its embedding in marketing communication and the legislative limitations of marketing communication, which are specific to the pharmaceutical industry, are presented based on secondary data. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 3. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Reader: Jana Pitrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TITĚROVÁ, Sára. \textit{Zhodnocení event marketingu ve farmaceutickém odvětví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/3wdcmj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Digitální marketing ve farmaceutické společnosti X
Katarína Skoupilová -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Veronika Hrozová Kotoučová -
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Léková politika produktu a marketing
Michaela Kosternová -
Trade Marketing v mezinárodní farmaceutické společnosti Novartis
Jana Balcarová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights