Koncept mechanického zatížení vysokotlakého čerpadla Common Rail během dlouhodobé zkoušky – Bc. Rostislav KOLMAN
Bc. Rostislav KOLMAN
Diplomová práce
Koncept mechanického zatížení vysokotlakého čerpadla Common Rail během dlouhodobé zkoušky
Concept of mechanical load to high pressure pump Common Rail during longtime test
Anotace:
Tato diplomová práce byla vypracována ve spolupráci se společností BOSCH DIESEL s r. o. v Jihlavě a zabývá se návrhem mechanického zatížení vysokotlakého čerpadla Common Rail během dlouhodobé zkoušky, který spočívá v popsání stávajícího zkušebního zařízení pro předepnutí hnacího řemene a v návrhu automatizace tohoto zařízení s možností sledování a automatické regulace napínací síly. Práce také obsahuje …víceAbstract:
This diploma thesis was worked out in cooperation with BOSCH DIESEL s. r. o. company in Jihlava. Thesis is concerned with concept of mechanical load to high pressure pump Common Rail during longtime test. The concept consists in description of existing test device for strain of driving belt and in automatization of this device with possibility of monitoring and regulation of stretching force. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009
Identifikátor:
11821
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOLMAN, Rostislav. \textit{Koncept mechanického zatížení vysokotlakého čerpadla Common Rail během dlouhodobé zkoušky}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/3wh03w/.
Jak správně citovat práci
KOLMAN, Rostislav. Koncept mechanického zatížení vysokotlakého čerpadla Common Rail během dlouhodobé zkoušky. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2039
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta technologickáPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta technologickáMagisterský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Konstrukce technologických zařízení
Práce na příbuzné téma
-
Měření na panelu Common-rail
Petr HART -
Posouzení provozu motorových vozidel se vznětovými motory využívajícími systém přímého vstřikování paliva Common-Rail.
Jan ŠINDELÁŘ -
Optimalizace a zavedení standardizovaných postupů
Jan Doležal -
Principy a analýza systému přímého vysokotlakého vstřikování Common Rail
Radim Miksa -
Diagnostika palivové soustavy vznětového motoru Škoda Superb se vstřikováním CP4 Bosch common-rail.
Jan ŠINDELÁŘ -
Návrh akviziční karty pro tenzometrické snímače
Martin Chocholouš -
Návrh univerzálního tenzometrického snímače síly
Jan Klvaňa -
Konstrukční řešení tenzometrické měřicí hlavy
Jan Kukla