Zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací – Lucie Šimečková
Lucie Šimečková
Diplomová práce
Zavedení nového produktu na trh mobilních aplikací
Indroduction of a New Product on the Mobile Applications Market
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na zavedení mobilní aplikace společnosti Sanka Systems s.r.o., prostřednictvím které lze inzerovat zboží. Hlavním cílem práce je navrhnout koncept mobilní aplikace, který bude vyhovovat přáním a potřebám potenciálních uživatelů. Dalším cílem je zjistit vhodný cílový segment pro zaváděnou mobilní aplikaci. Pro analýzu dat byla zvolena vícerozměrná statistická metoda …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the introduction of the mobile application of Sanka Systems Ltd., via this company goods can be advertised. The main goal is to propose the concept of mobile application that is going to meet the wishes and needs of potential users. Another goal is to find a suitable target segment for the introduction of the mobile application. Multidimensional statistical method called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113388
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Marcela Šimková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The impact of digitalization on product launch process in the B2B market for small and medium-size enterprises
Alexander Salmen -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Zavedení nového výrobku na trh
Natálie Vymětalová -
Zavedení nového energetického nápoje na český trh
Daniel Svěchota -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh - xComfort
Martin Sop