Kamila Mikolajová

Bachelor's thesis

Billboard a jeho úloha v marketingovej stratégii malého a stredného podniku

Billboard a jeho role v marketingové strategii malého a středního podniku
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo vyjasnit úlohu billboardu v marketingové strategii malého a středního podniku. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerčních komunikací, jejich jednotlivým mixem a procesem tvorby. Práce dále analyzuje billboard jako jeden z typů venkovní reklamy, poskytuje detailní pohled na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, které je třeba zvážit pří výběru média. Také poskytuje …more
Abstract:
The main objective of this work was to clarify the role billboard in the marketing strategy of small and medium-sized enterprise. The theoretical part deals with marketing and commercial communications, their mixes and process of creation. This work also analyzes the billboard as one of the types of outdoor advertising. It provides a detailed look at its advantages, disadvantages, characteristics that …more
Abstract:
Hlavným cieľom práce bolo objasniť úlohu billboardu v marketingovej stratégii malého a stredného podniku. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou a komerčnou komunikácou,ich jednotlivými mixmi a procesom tvorby. Práca ďalej analyzuje billboard ako jeden z typov vonkajšej reklamy, poskytuje detailný pohľad na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, ktoré je potrebné zvážiť prí výbere média. Taktiež …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2014
  • Supervisor: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42240

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod