Billboard a jeho úloha v marketingovej stratégii malého a stredného podniku – Kamila Mikolajová
Kamila Mikolajová
Bachelor's thesis
Billboard a jeho úloha v marketingovej stratégii malého a stredného podniku
Billboard a jeho role v marketingové strategii malého a středního podniku
Abstract:
Hlavním cílem práce bylo vyjasnit úlohu billboardu v marketingové strategii malého a středního podniku. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerčních komunikací, jejich jednotlivým mixem a procesem tvorby. Práce dále analyzuje billboard jako jeden z typů venkovní reklamy, poskytuje detailní pohled na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, které je třeba zvážit pří výběru média. Také poskytuje …moreAbstract:
The main objective of this work was to clarify the role billboard in the marketing strategy of small and medium-sized enterprise. The theoretical part deals with marketing and commercial communications, their mixes and process of creation. This work also analyzes the billboard as one of the types of outdoor advertising. It provides a detailed look at its advantages, disadvantages, characteristics that …moreAbstract:
Hlavným cieľom práce bolo objasniť úlohu billboardu v marketingovej stratégii malého a stredného podniku. Teoretická časť sa zaoberá marketingovou a komerčnou komunikácou,ich jednotlivými mixmi a procesom tvorby. Práca ďalej analyzuje billboard ako jeden z typov vonkajšej reklamy, poskytuje detailný pohľad na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, ktoré je potrebné zvážiť prí výbere média. Taktiež …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42240
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Přemysl Průša
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42240
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
Karolína Takáčová -
Marketingová stratégia banky
Ondrej Lopata -
Marketingová stratégia rodinného hotela v Bojniciach
Jana Stupková -
Marketingová stratégia vstupu podniku na nové trhy
Jakub Matyšák -
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Dominika Pavlíková -
Marketingová stratégia naväčších lyžiarských stredísk skupiny Tatry Mountain Resorts
Tomáš Kovačovič