Arteterapie a artefiletika při práci s dětmi s poruchami emocí a chování – Bc. Jana Mešková
Bc. Jana Mešková
Diplomová práce
Arteterapie a artefiletika při práci s dětmi s poruchami emocí a chování
Art-therapy and artefiletics at the issue of the individuals with emotional and behavioural disorders
Anotace:
Práce je zaměřena na využití výtvarné tvorby při práci s jedinci s poruchami emocí a chování. Charakterizuje arteterapii a artefiletiku a nastiňuje shody a rozdíly obou oborů. Empirická část předkládá výtvarné techniky rozdělené do několika částí dle Rámcového vzdělávacího programu a klíčových kompetencí.Abstract:
The work is targeted at the iusse of the individuals with emotional and behavioral disorders. This characterizes art-therapy and artefietics and outlines similarities and differences of both branches.Empirical part advances art methods divided into the several sections according. General educational program
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v2fg9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Behavioural aspects and neural substrates of neuropsychiatric disorders with emphasis on social cognition
Petra Zemánková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Arteterapeutické techniky pro práci s pocity u jedinců s poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Možnosti intervence u jedince s poruchami chování a opožděným vývojem řeči do MŠ
Andrea Lužíková -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová