Jednotný vizuální styl projektu Glamping Pyskočely – Tereza Hrachovcová
Tereza Hrachovcová
Bakalářská práce
Jednotný vizuální styl projektu Glamping Pyskočely
Corporate Identity of project Glamping Pyskočely
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na změnu vizuální identity již existující společnosti s názvem Glamping Pyskočely. Cílem práce je vytvořit jednotnou firemní identitu a vizuální komunikaci odpovídající filozofii společnosti. Změnou identity bych ráda rozšířila slovo glamping mezi více lidí. Teoretická část se zabývá vizuální identitou, seznámením se slovem glamping, stručným přiblížením jeho historie …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on changing the visual identity of Glamping Pyskočely. The work aims to united corporate identity and visual communicatuon. The communication is corresponding with the company's philosophy. Also with a new design I would like to express the right mood of this company. By redesigning their identity I would like to spread the word 'glamping' to more people. The theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Joachim Rindler
- Oponent: Jan Kolář, MgA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Engaged Photography as Urban Communication Platform in Sustainable Development Context
Anna Martynushkina -
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
Michaela Sajfridová -
Vizuální identita softwaru Fidentis
Tomáš Sikora -
Vizuální identita neziskové organizace Středisko náhradní rodinné péče
Jan Jursík -
Vizuální identita firmy a vliv grafického designu na veřejné mínění
Rony SLOZBERG -
Vizuální identita města Litomyšl
Lenka Vomáčková -
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada
Název
Vložil
Vloženo
Práva