Obalový a grafický design jako marketingový nástroj – Bc. Radka Ledecká, DiS.
Bc. Radka Ledecká, DiS.
Diplomová práce
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Packaging and graphic design as a marketing tool
Anotace:
Předmětem diplomové práce je téma obalového a grafického designu jako marketingového nástroje. Diplomová práce se zabývá vlivem obalu a grafického designu na rozhodování spotřebitelů o koupi produktů. Pozornost je zaměřena zejména na estetickou funkci obalů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá rešerší odborné literatury, zatímco obsahem praktické části je …víceAbstract:
The subject of the diploma thesis is the topic of packaging and graphic design as a marketing tool. The diploma thesis deals with the influence of packaging and graphic design on consumer decisions to buy products. Attention is focused mainly on the aesthetic function of packaging. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with a search of professional literature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kkemf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová