Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti – Alina Burkova
Alina Burkova
Bakalářská práce
Možnosti uplatnění analytického CRM v podmínkách nadnárodní společnosti
The possibilities of application of analytical CRM in the environment of multinational company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na použití aplikace, která umožnuje zpracovávaní velkého množství dat, pro účely segmentaci trhů a následujícího nastavení cílených marketingových kampaní. V teoretické častí jsou vymezeny základní pojmy a principy řízení vztahu se zákazníky, které jsou nezbytné pro pochopení cílů této práce. Dále následuje praktická část, kde jsou na začátku popsány pojmy …víceAbstract:
The main goal of this bachelor thesis is showing the main advantages of using certain application, which allows to process big data, for market segmentation and for the following process of defining marketing campaigns. The first part of the thesis is dedicated to definition of the main theoretical terms. They are essential for understanding the main goal of the work. The practical part comes after …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50396
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Pour
- Oponent: Lukáš Petrlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50396
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
Raphael Bonhomme -
Promotion of the intensive pre-study Czech language courses in Zlin on the international market of educational services
Sergey Khmelinin -
Strategic Analysis of the DAAD organization (Deutscher Akademischer Austauschdienst) on the Market of international education in the United States
Jose Carpio Camargo -
International marketing communication
Dominika Kučerová -
Marketing Challenges of Ethiopian Traditional Clothes in the International Market
Frehiwot Doda Gobena -
Cultural Difference Applied in International Marketing - L'Oreal in ASEAN Market" real case study.
Soe Min Htet -
International strategy of entering a new market
Artem Pronko